2014. október 11., szombat

Abba haggyom a ggd-t!!!!

Nehéz döntés volt de meghoztam.Véglegesen abba haggyom a játékot ezennel a blognak is annyi max fejléceket tudok hozni vagy kódokat de goodgame discoval kapcsolatosan nem!!!Nem fog tudni senki megakadályozni,hogy maradjak azzal se,hogyha azt mondják:Én is abba haggyom ha te is.Nem érdekel, ha én abba haggyom és valaki amiatt haggya abba mert én is azt sajnálom mert úgyse megyek vissza.Azért legyek fent,hogy unatkozzak meg csak ott legyen a karim és álljon??Csak fizikálisan vagyok ott szellemileg nem is hát már annyira elmentek a régi barátok,hogy már a kedvem is elment a játéktól.Aki tudja a facebookomat az írjon rám ha netán hiányoznék valakinek.Az én időm itt lejárt lassan 5 éve vagyok ezen a játékon és nem itt szertném leélni az életemet!Úgy is visszafogok válaszolni a blogon a chatan ha valaki nem tudja a facebookomat ott is rámírhat,hogy valamilyen kapcsolatba lépjen velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855