2014. október 31., péntek

Halloween!!!

Bonjour husikáim :33

Sajnálom,hogy nem írtam de gondolom észrevehettétek,hogy a játékon is bunkó vagyok nos annak oka az,hogy már kevésbé szeretem a játékot ezért a lboggal se foglalkozok már annyit,mint régen viszont megpróbáltam a kinézetén újítani kicsit mivel mg semelyik blogos se tett ki halloweenos bejegyzést se halloweenos blog kinézetű blog sincs ezért úgy gondoltam meg csinálom ezeket én elsőként na de persze fogadok,hogy mások lefognak utanozni például a rendeléseket is ellopta pár blogos tudom más design blogokon is van de ggd blogon belül én kezdtem el elsőként de sebaj megszoktam,hogy ellopják az ötleteimet :"DD.Na szóval halloween van ma van  a halottak napja!!!Mindenki kitesz gondolom facebookra is olyan képeket,hogy ő milyen szörny sminket csinált magának :DD.Ma a westendbe voltam a barátnőmmel és benéztünk a farsangi kellékes boltba ahol árulnak mindenféle jellmezeket ilyen kellékeket és tele volt emberekkel pedig multkor is benéztünk akkor meg csak mi voltunk bent :DD.Remélem jól telik a halloweene napotok ne feledjétek:Cukrot vagy csint :DD.Magyarországon nem szokás,hogy a gyerekek cukrot gyűjőgetnek pedig milyen jó lenne xd.Nekem mindig is tetszett a halloween nap mert én amúgy is ilyen horror típusu csaj vagyok szóval én bírom az ilyesmiket xd.Na de kellemes napot bye:Betti és remélem tetszik az új design így fog maradni egy pár napig vagy lehet 1 hétig is majd mikor lesz időm egy új kinézetet csinálni mert viszont van benne elég sok meló de had ne soroljam őket xd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855