2014. október 19., vasárnap

Lulu Baba visszatért -.-

Szerintem páran emlékeznek erre a bizonyos Lulu babára.Ő volt az aki elakart szakítani Zsoltitól féltékenységből de a végén lelepleztük.Nos ma épp találkoztam vele persze egyből neki estem de nem oltogattam mert tudtam,hogy Bubi neki a barátja csak mondtam,hogy ő az meg minden de persze csak tagadta ;),hogy bebizonyítsam,hogy tényleg ő az ezért keresgéltem régi bejegyzéseket a blogomon és találtam egy olyat,hogy:"Vatta imádó nem más,mint Lulu baba".És ott találtam egy fényképet amikor lefényképeztem Lulu blogját és volt Luluról egy kép és úgyan az a név volt csak más volt a ruhája.És szerintem Bubi tudja is ezt vagy is,hogy ő találkozott ma Luluval és látta,hogy úgyanaz a neve,mint ami itt szerepel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855