2014. október 9., csütörtök

Szalay Ricsi és Szabyest közt harc van!!

Tudom,hogy nem a bloghoz tartózi kde ezt muszáj leírnom.Gondolom többségetek mind ismerik Szalay Ricsit és Szabyest.Szabyest a híres zenéjéről ismert a Kártyavárról és a Veled forog a világról Ricsi pedig arról,hogy szerepelt a kártyavár című klippben na meg mind net celebek :DD.Arra lettem figyelmes facebookon,hogy Ricsi egy olyat posztolt kimhogy:"Szabyest buzi"nem nagyon hittem a szememnek.Kiderült,hogy Sazért írta ki ezt Ricsi mivel Szabi elhordta Ricsit mindennek és ezt nem haggyta Ricsi így Szabi titkát elárulta az egész világnak ráadásul Szabi le is tiltotta Ricsit.Sok kommentet írtak az emberek többségük Szabit védte én is kommenteltem én is Szabit védtem de aztán kezdtem idők után Ricsit is megsajnálni még a végén írogattunk pár mondatot Ricsivel is a chatba :DD.Állítólag Ricsinek a haverjaira bukott Szabi midnegyikükkel kikezdett.Amúgy nem tudom miért kell azt bántani aki buzi ://.Na mindegy ennyi lett volna mára jóéjt :33.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855