2014. november 3., hétfő

FIGYELJETEK!!!

Hallottam Luca híréről és azt is tudom,hogy az összes ggd ellene van kivéve Oli Fannu és Én.Na ide figyeljetek nem kéne őt elitélni emiatt oké követett el egy nagy hibát de könyörgök tévedni emberi dolog.Ne akarjátok nekem bemesélni,hogy ti soha a büdős életbe nem követtetek el soha egy nagy hibát???Még is kaptatok egy új esélyt gondolom emlékeztek mikor kiderült rólam,hogy fake vok???Luca is olyan helyzetben van,mint még én annak  idején.Én is kaptam tőletek egy új esélyt amit nagyon köszönök nektek Luca is megérdemelné ezt az esélyt ne itéljétek már el könyörgöm ha ti lennétek ilyen helyzetben nektek sem esne jól ez inkább megkéne beszélni ezt nem pedig hátat fordítani annak a személynek aki nekünk nagyon jó barátunk.És most ilynekor derülnek ki,hogy kik is az giazi barátok akik képesek ilyenkor is a másik mellett állni.Szerintem beszéljétek meg Lucaval és ne fordítsatok neki hátat egyébként is tudom most,hogy ő jelenleg milyen állapotba van ti annyival tudnatok segíteni neki,hogy mellete állnátok.Tegyük fel,hogy most akárki Bubi,Hanna,Bazsi,Ádi vagy akárki elkövet egy nagy hibát és kitudodik szerintem nekik sem esne jól és ez cska egy példa volt.Adjatok Lucának egy utolsó ESÉLYT!!!Nem fogjátok meg bánni mindenki megérdemli a 2 esélyt aki blogol és egyet ért velem az is írja ki ezt vagy csak lnikelje be a blogomat,hogy olvassák ezt a bejegyzést!!!Hidjétek el megbánta ő is én is átéltem ezt és nem egy jó érzés ://.Úgyhogy kérlek szépen adjatok Lucának egy esélyt csak egyet!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855