2015. január 27., kedd

Szánalom :"DDD

Tudom már jó régóta nem írtam a blogba semmit,mivel abba haggytam de most Bubi blogját megnéztem és egy bizonyos bejegyzésen lettem rá figyelmes,hogy írja,hogy egy titkos blogos kibeszél mindenkit pl engemet,Lucát,Kokot stb.Megnéztem azt a blogot és nézem,hogy kirakta a facebookomat meg,hogy én Luca talpnyalója vagyok de jó erről tudni :"DDDD.Üzenem annak a bizonyos blogosnak:
Figyelj már te gyász fasszopó ribanc ki a kurva anyádnak képzeled magadat,hogy másokról írkálsz ocsmányságokat??Nincs jobb dolgod mi??Adok egy ásót és ássd el magadat köszi:**.Felvílágosítsalak,hogy az a Betti Szalais facebook-om az a fake és a Bettii Medvés az igazi:)).Másrészt nem vagyok Luca talpnyalója már kb. november óta nem vagyunk jóba te élettelen csicska geci :"DDDDDD.Mielőtt valakiről írsz valami ocsmányságot előbb bizonyosulj meg róla,hogy tényleg úgy van az-e :DDD.Szánalom vagy kis taknyos 12 éves fasszopó kurva annyi gerinc lenne benned,hogy legalább felvállalod magadat és nem névtelenül pofázól úgy,hogy azt is blogba kiírod és nem a szemébe mondod valakinek...-.-" :"DD sírni tudok az ilyen életteleneken.Úgy látszik fontosabb az én életem,mint a tiéd hát ehhez csak gratulálni tudok:).Legszívesebben tönkre tennélek még hogyha névtelen is vagy de a blogodat tuti tönkre tenném de hát mi értelme van??tönkre teszed a blogodat saját magadtól is azzal,hogy hazugságokat és mindenkit csak elhordasz mindennek megsúgom,hogy ezzel nem igen lesz népszerű a blogod de hát te tudod;).Igaz fake voltam még nyáron :"DDD és már rég mindenki túllépett rajta csak ezek szerint nagyon le vagy maradva:// de hát ez nem az én bajom ezzel a dologgal engem nem tudsz már be "oltani".És a többiekről is le koccanhatsz mert nehogy meglepetés érjen téged,hogyha mindennap fel fogok újra járni dc-re (nem sokat,mint az előtt)de akkor is fel fogok jönni és utána fogok járni,hogy ki a geci vagy te úgy hogy ezt nem fenyegetésnek mondom csak okosan írogassál ki dolgokat a blogodra :"D.Mert nekem egy ilyen piti blogot nem nehéz tönkre tennem;) úgyhogy választhatsz vagy abba haggyod ezt a dolgot vagy majd koppansz egy nagyot ahogy Bubi mondaná:Mint tyúkszar a deszkán xd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855