2016. január 24., vasárnap

Azt a kurva....

Hát testvéreim nagyon régóta írtam ide.....De hát nincs is miről írjak mert én már nem játszok a GGD-el.Szóval gyermekeim megéltük a karácsonyt nem soká nyár már csak fél év lol xD.Nekem elég sok minden mesélni valóm van most ezt le is írom ide akit érdekel akit nem nem ez van.Elég egy vicces történet ez tehát:
Volt nálam egy Portugál lány diákcsere a suliban van ez én is megyek ki 1 hétre Portugáliába és jött ide pár Portugál csere diák és mindennap mentünk valahova a 2 tanárral mert voltak programmok és ezek a Portugálok geci nagy alkoholisták voltak minden este mentünk velük kocsmázni és az én partnerem az egy világi ribanc volt az mindegy hogy miért de volt hogy elmentem a barátnőmmel meg a 2 portugál lánnyal a plázába (barátnőm partnere meg az én partnerem)és 2 és fél órát késtek mert megvolt beszélve egy idő meg egy helyszín hogy hol találkozunk én meg mondtam nekik angolul hogy:no sorry,fuck you stb.szal jah sírás volt xDDD.Ennyi lenne röviden a többit nem számolom be :33.Írjátok le ti is a chat-be hogy:Hogy telt a karácsonyotok a szünetetek,milyen lett a félévitek az enyém közepes lett :s :DD.
Itt van pár jó zene az én kedvencem a második és az utolsó :33.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855