2016. június 4., szombat

Akit érdekel:D

Figyelem emberek!





Szerintem mindannyiunk emlékszik hogy nekünk anno volt egy kis baráti társasági körünk akik ebbe tartoztak bele pl:BubOoOrék,Fanni:3,Swag Dino (Dani),Teri,Luca stb.és még sorolhatnám hogy kik...szóval arra gondoltam hogy aki elég merész és felmeri vállalni a pofáját élőben is akkor összehozhatnánk élőben egy úgymond GGD találkozót aki benne van:D.Aki meg akarja egymást ismerni élőben és nem csak örökösen virtuálisan beszélgetni a másikkal akkor itt az idő ragadjuk meg az alkalmat:D.Aki ráér az írjon a chatba ha benne van vagy valami mert azért még is jobb élőben beszélgetni nem?Szívesen megismernék mindenkit élőben szerintem sokan vannak ezzel így:).Aki nem Budapesti esetleg azt is figyelembe kell venni mert ha ráér és akar is találkozni akkor csak hétvégén lenne jó.Szóval kérlek mindenki aki engem a barátjának tartott vagy bármi is és szeretné látni a kis csapatot az írjon chatba:3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855