2016. augusztus 8., hétfő

A játék megfog szünni!!!

FIGYELEM!!!!!!

 

Elég szomorú hírt kell közölnöm veletek.....Luca értesített arról,hogy a játék megfog szűnni rámentem a játékra és tényleg írta ott felül pirossal angolul hogy 2016 november 3-án megfog szűnni a játék...Úgy gondolom,hogy tényleg akik pár évvel ezelőtt évekig játszottak a játékon meg akik mai napig játszanak vele eléggé váratlanul és rosszul érintheti hiába csak egy játék de azért még is pár ember itt szerzett pár barátokat akik esetleg élőben is találkoztak.Szerintem kár megszüntetni hisz eléggé jópofa játék és sokan szeretik is meg azért eléggé sok emlék fűződik ide...sok veszekedések a hülyeségen,nevetgélések és még sorolhatnám.Mindenesetre ez a blog nem fog megszünni,hogy legalább itt felidézzétek azokat a régi emlékeket amiket anno együtt töltöttünk a játékon itt találhattok régi képeket,segítségeket a játékban stb.Sajnos nagyon sok GGD blog megszünt azóta amióta sok régi játékos és blogger kilépett a GGD életéből ahogyan én is de én azért még se töröltem mert kár érte...azért jól esik így vissza nézzni a sztorikat,hogy mik is történtek régen:).Nekem mindenesetre hiányozni fog és azért remélem hogy nem örökké szüntetik meg.A blogon tudtok chatelni ha esetleg nincs meg egymásnak a fb-ja vagy bármilyen elérhetősége itt akik a GGD-n összebarátkoztak azok nyugodtan tudnak itt beszélgetni:).

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan ide bármit nagyon kíváncsi vagyok a Te véleményedre*-*

Blogszerkeztője:cukifalat855